FAQ | Gyliënne Nails Cosmetics

FAQ

Bekijk hier de meest gestelde vragen


Een product is niet op voorraad, en nu?

Stuur ons een mail naar info@gylienne.nl en we brengen je op de hoogte wanneer je product weer op voorraad is.

Kan ik telefonisch bestellen?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Het is wel mogelijk om vragen/advies e.d. telefonisch te vragen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling

Stuur ons een mail naar retour@gylienne.nl met de retour formulier in de bijlage en wij zullen binnen 24 uur contact met je opnemen. 

Ik heb een klacht over een product, wat moet ik doen?

Stuur ons een mail naar info@gylienne.nl en vermeld de volgende:

  1. Je factuurnummer of een kopie van je factuur
  2. Vermeldt je klacht zo duidelijk mogelijk

Wij zullen binnen 24 uur contact met je opnemen. 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
De waardering van gylienne.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 27 reviews.
X